გაკვეთილის მთავარი თემა
|
ბირთვული ზამთარი თუ გლობალური
მშვიდობა?
|
საგანი/ პედაგოგი
|
გეოგრაფია/რევაზ ჩხაიძე
|
სწავლების საფეხური/კლასი
|
საშუალო საფეხური/XI კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
10 მოსწავლე/სსსმ მოწავლე
არ არის
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
·
მოსწავლეები
ანალიზის გზით მივლენ იმ დასკვნამდე,
თუ რამდენად სჭირდება მსოფლიოს ქვეყნებს შეიარაღება და გამოთქვამს მოსაზრებას, რა სოციალური
და ეკონომიკური სარგებლის მოტანა შეუძლია შეიარაღებაზე დაზოგილ თანხებს.
·
ეს გაკვეთილი
ხელს შეუწყობს პრობლემის გააზრებას, ანალიზის, კვლევის, კავშირების დადგენის
უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბებას.
|
გაკვეთილის მიზანი და
მისაღწევი შედეგები
|
ü მოსწავლემ
შეძლოს თანამედროვე მსოფლიოში
მშვიდობისა და განიარაღების მნიშვნელობის გაცნობიერება და ანალიზი, ამ პრობლემის გადაწყვეტის
სავარაუდო გზების დასახვა,
ü მსჯელობის
და ვარაუდების გამოთქმის ,გეოგრაფიული თვალსაჩინოებებზე მუშაობის
უნარის განვითარება.
გეო.XI.2.მოსწავლეს
შეუძლია სოციალურ-ეკონომიკური ხასიათის გლობალური პრობლემის ანალიზი.
·
გამოთქვამს
მოსაზრებას, რა სოციალური და ეკონომიკური სარგებლის მოტანა შეუძლია შეიარაღებაზე
დაზოგილ ხარჯებს
გეო.XI.
4 მოსწავლეს შეუძლია პოლიტიკური ხასიათის გლობალურ პრობლემებზე მსჯელობა.
მოპოვებული ინფორმაციის საფუძველზე (სტატისტიკური მონაცემები, მასმედია) აანალიზებს მსოფლიოს ქვეყნების სამხედრო-პოლიტიკურ პოტენციალს და გამოთქვამს მოსაზრებას
,თუ რა წვლილი შეიძლება შეიტანოს
თითოეულმა მოქალაქემ მსოფლიოში
მშვიდობისა და განიარაღების საქმეში.
|
წინარე ცოდნა
|
ü მოსწავლეებმა იციან ,რას ნიშნავს კონფრონტაცია ,მილიტარიზაცია, დემილიტარიზაცია,
კონვერსია.
|
შეფასების საგანი და
პროცედურები
|
მოსწავლეებმა ჯგუფური მუშაობის
დროს უნდა შეძლონ გუნდურად მუშაობა. სამუშაოს ორგანიზება. პრეზენტაცია, გეოგრაფიულ თვალსაჩინოებებზე მუშაობა.
|
გამოყენებული სასწავლო
მასალა და ტექნიკური რესურსი
|
Xკლასის სახელმძღვანელო; მაია ბლიაძე, გია ჭანტურია, დავით კერესელიძე
გლობალური გეოგრაფია. ბაკურ სულაკაური გამომცემლობა 2012. მსოფლიოს პოლიტიკური რუკა ფურცლებიო I
|
გაკვეთილის მსვლელობა
და მენეჯმენტი
|
აქტივობა
1. მისალმება , სიის ამოკითხვა დრო-2წუთი
A ფაზა-გამოწვევა
აქტივობა
2.ინფორმაციის მიწოდება (ვაჩვენებ ელექტრონულ პრეზენტაციას) მუშაობა მთელ კლასთან-დრო-3წთ
აქტივობა3.
კითხვა-პასუხი მუშაობა მთელ კლასთან-დრო-3
წთ
1.
თქვენი აზრით, რამდენად იყო აუცილებლობა ბირთვული
იარაღის გამოყენება?
2.
როგორ ფ იქრობთ, რა გზით შეიძლება შეიარაღებული კონფლიქტების მოგვარება?
3.
შეიძლება თუ არა მივიჩნიოთ მშვიდობის და განიარაღების პრობლემა გლობალურ
პრობლემად და რატომ?
B ფ აზა ცოდნის კონსტრუირება
აქტივობა4.
კლასის ჯგუფებად დაყოფა და ინსტრუქტაჟი მუშაობა
მთელ კლასთან-დრო 3 წთ.
აქტივობა
5. ინფორმაციის ორგანიზება ჯგუფური მუშაობა-დრო 13 წთ.
1
ჯგუფი მუშაობს სახელმძღვანელოში მოცემულ რუკებზე,
2
ჯგუფი-სტატისტიკურ ინფორმაციაზე,
3
ჯგუფი კი -ტექსტზე.
აქტივობა6.
პრეზენტაცია ჯგუფური მუშაობა-დრო-12წთ.
აქტივობა7.დისკუსია მუშაობა მთელ კლასთან -დ რო-2წთ
.
C ფაზა -რეფლექსია
აქტივობა
8. შეჯამება მუშაობა მთელ კლასთან -დრო-5 წთ.
აქტივობა9
.საშინაო დავალება მუშაობა მთელ კლასთან -დრო -2 წთ
|
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment